Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Οι δέκα πιο πολύτιμες εταιρίες αυτοκινήτου για το 2014


Δημήτρης Χατζητόλιος

Η Toyota έλαβε τον τίτλο της πιο πολύτιμης μάρκας και το 2014, μετά το 2013. Την Ιαπωνική μάρκα ακολούθησαν οι BMW, η Ford που σημείωσε μεγάλη βελτίωση, ξεπερνώντας την VW και την Nissan που συμπλήρωσαν την πεντάδα.

Το “BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands” που γίνεται από την εταιρία έρευνας αγοράς Millward Brown υπολόγισε πως η αξία της Toyota το 2014 αυξήθηκε κατά 21% φτάνοντας τα $29,6 δις...

Ο Peter Walshe διευθυντής της Millward Brown δήλωσε : “ Η Toyota εξακολουθεί να χειρίζεται πολύ καλά το όνομα της και να ξεχωρίζει για την ποιότητα και την αξία της, ενώ συνεχίζει να παραμένει κορυφαία στον τομέα των υβριδικών. Επίσης χειρίστηκε πολύ σωστά τις μεγάλες ανακλήσεις που έκανε το 2009 και το 2010 ενώ είναι πολύ δυνατή και σε αγορές έξω από την χώρα της”.
Η Ford πέτυχε πολύ μεγάλη άνοδο στην αξία της με ποσοστό 56% φτάνοντας τα $11.8 δις. Ο Walshe πιστεύει πως οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρία κατάφερε να καλύψει τις ανάγκες μεγάλου φάσματος αγοραστών σε τοπικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Τεχνολογίες και επίπεδα εξοπλισμού προσαρμόστηκαν ανάλογα με την αγορά.
Δεύτερη κατετάγη η BMW με την αξία της να παρουσιάζει αύξηση κατά 7% φτάνοντας τα $25,7 δις., ενώ η Mercedes-Benz κατετάγη 3η με αξία $21,5 δις., αύξηση μεγαλύτερη από 20% σε σύγκριση με το 2013. Η Honda κατετάγη 4η με αξία $14,1 εκ., δηλαδή αύξηση κατά 14%.

Η μόνη εταιρία στην δεκάδα που είδε την αξία της να πέφτει ήταν η Volkswagen, η οποία έπεσε κατά 4% στα $8,4 εκ. χάνοντας μια θέση πέφτοντας από την 6η στην 7η. Τέλος στην 8η, 9η και 10η θέση κατετάγησαν οι Audi, Chevrolet και Hyundai αντίστοιχα.
 
Με λίγα λόγια
• Μεγάλη διάκριση για την Toyota
• …αλλά και για τις BMW, Ford και Mercedes-Benz

http://www.capital.gr/ 7 – 7 – 2014 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου