Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Προδοσία




Πάνω στην άμμο έχτισα
Στη λύπη εμπιστεύθηκα τη ζωή μου
Με μαύρες κορδέλες στόλισα τις αναμνήσεις
Το μέλλον έβαλα στη φυλακή
Με το αίμα μου χάραξα το δρόμο
της αρετής
Και ξαφνικά, σε μια στιγμή, μια δύναμη ένιωσα
μες στην ψυχή, τη μελαγχολία που με συγκλόνιζε
να εξαφανίζει...

Και την υπόστασή μου
ν' ανεβάζει στις πιο ψηλές κορφές της
Εκεί που η φιλοδοξία βασιλεύει
Και γιατρεύει την αρρωστημένη
απ' την αμαρτία συνείδηση

Όμως, γρήγορα με γκρέμισε
στα βάραθρα η αμφιβολία
Αλλά δεν μπόρεσε τα αισθήματά μου
να σκοτώσει
Τις ψευδαισθήσεις μου να καταλύσει
Και καθηλωμένο εκεί να με κρατήσει
Και την πίστη να εμποδίσει να με ταξιδέψει μακριά
Να μη με φτάνουν
οι τυφλές επιρροές της δυστυχίας
Που πιο πριν μ' έκαναν
τόσο πολύ να υποφέρω

Κι έτσι βγήκα
απ' του πνεύματός μου τ' αδιέξοδα.












Κάρολος Μεσσηνέζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου