Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Προαγωγή


Λέξεις μαγικές, αγαπημένες
Ανεβαίνω στους ουρανούς
Όταν μέσα μου ηχείτε
Και μια παράξενη ομορφιά αντικρίζουν
της φαντασίας μου τα μάτια
Στον εαυτό μου με οδηγείτε
πάνω απ' τα συντρίμμια μου
Εκεί που το σήμερα είναι το αύριο
είναι το χθες...

Που χάνονται οι ιδέες
Για να λάμψει για μια στιγμή, σαν την αστραπή
το φως το αληθινό
Που τα σκοτάδια καταλύει
Και να γίνει όλος ο κόσμος ο μεγάλος αδερφός μου
Σας επινόησε ο νους
Για να σας έχει σύντροφο και σύμβουλό του
Για να είσαστε τα λιμάνια του στα μακρινά του ταξίδια
Τα ορμητήρια των ενθουσιασμών
Οι συμπαραστάτες της έμπνευσης
στα μεγάλα κατορθώματά της
Όταν σας χρειάζομαι, σας ανακαλύπτω
στους κρυψώνες της συγκίνησης
Στο βάθος της μουσικής
Στους κήπους των οραμάτων
Εκεί που η παραίσθηση χορεύει με την ουτοπία
Σας λησμονώ, σας χάνω
στην απουσία της υπερβολής
Στη σιωπή του ονείρου
Στους λαβύρινθους της εξορίας.










Κάρολος Μεσσηνέζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου