Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Συνταξιούχος ετών 49



Φινετσάτη, αεράτη και ντυμένη με την τελευταία λέξη της μόδας, μπήκε στο μαγαζί να παραγγέλλει θερμοσίφωνο:

- Κύριε Κωνσταντινίδη, θα μου κάνετε μια καλύτερη τιμή, έτσι? Συνταξιούχος της ΔΕΗ είμαι και όπως καταλαβαίνετε περνάω δύσκολα...
- Συνταξιούχος αλήθεια? Δεν θα πήγαινε ποτέ το μυαλό μου ότι βρίσκεστε σ΄ αυτή την ηλικία!...

- Σας ευχαριστώ αλλά μη με βλέπετε έτσι, είμαι 54 ετών. Από την πρώτη στιγμή που πήρα την σύνταξη μου-εδω και 5 χρόνια-συνεχως μειώσεις μου κάνουν...

-Τουλάχιστον η ΔΕΗ απ΄ ό,τι ξέρω δίνει καλά χρήματα, δεν είναι έτσι;

-Όταν βγήκα δεν μπορώ να πω, ακόμα ήταν καλά τα χρήματα. Σχεδόν δυόμιση χιλιάδες συν τα δώρα, ε είχες να κινηθείς, καταλαβαίνετε. Αλλά τώρα? Αφήστε τα, ούτε 1700 καθαρά δεν μου μένουν...

Ειλικρινά, αν δεν καταλάβαινα ότι είναι τόσο ανόητη, θα πίστευα ότι με περιγελά! 1700 καθαρά μέσα στην κρίση και πάλι παραπονιέται! Βγήκε στην σύνταξη σε ηλικία 49 ετών(!), πήρε ένα παχυλό εφάπαξ, συν δυόμιση χιλιάρικα τον μήνα! Και έρχεται αυτή η γυναίκα να μου ζητήσει έκπτωση!!

Και το πιο χαριτωμένο ξέρεις ποιο είναι? Ότι της την έδωσα την έκπτωση. Την έδωσα γιατί φοβήθηκα μην πάει αλλού να ψωνίσει και τέτοιες εποχές δεν μπορείς να αφήνεις δουλειές! Προσπαθώ όλη μου τη ζωή να το πάρω απόφαση ότι στην Ελλάδα δεν απολαμβάνουμε όλοι τα ίδια δικαιώματα. Ότι μερικοί πολίτες είναι λίγο πιο "ίσοι" από τους άλλους. Και κάποιοι σκανδαλωδώς ωφελημένοι!

Αλλά το συμπέρασμα ξέρεις ποιο είναι? Ότι είναι έτσι γιατί εμείς το αφήνουμε να είναι! Γιατί τόσα χρόνια άνεσης δεν μας ένοιαζαν όλες αυτές οι απάτες που συνέβαιναν κάτω από τη μύτη μας (με τους Χρυσούς μισθούς ορισμένων Δ.Υ.), μη σου πω ότι τους βγάζαμε και το καπέλο που μας έκλεβαν. Θα αλλάξουμε άραγε κάποτε? Δεν το βλέπω...

Σήμερα έμαθα ότι επανέρχονται οι συντάξεις στις "άγαμες θυγατέρες", είναι δυνατόν ακόμα να ελπίζεις??
http://www.capital.gr/ 5 – 3 – 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου