Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΚΟΚΑΛΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ




Ως νέος δικηγόρος, πριν από 12 χρόνια, ανέλαβα μια εξάληψη προσημείωσης και ως γνωρίζουν όσοι ασχολούνται, η προσημείωση υποθήκης εξαλείεφεται με δικαστική απόφαση, την οποία εν συνεχεία πρέπει να παραδώσεις και στην εφορία του υπέρ ου, διότι το κρατος πρέπει να γνωρίζει ότι αυτός πια στερηθηκε μιας εμπράγματης ασφάλειας...

Το 2000, όταν έβγαζες στην Θεσσαλονίκη μια προσημείωση που ηταν υπερ της ΕΤΕ , έπρεπε να πας και στην ΦΑΕ Θεσσαλονίκης, να τους παραδώσεις αντίγραφο της απόφασης εξάλειψης και αυτοί σου κάναν το χατήρι να το στείλουν στην ΦΑΕ Αθηνών που είναι η εφορία της έδρας της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος... καλάααα ως εδώ.
Πάω λοιπόν κατά τις 10 το πρωί στην ΦΑΕ Θεσσαλονίκης. Μου λένε ότι πρέπει να παω στο πρωτόκολλο. Βρίσκω το γραφείο, είναι άδειο με ουρά 10 ατόμων. Στεκόμαστε όρθιοι σε ένα μικρό μακρόστενο γραφείο και περιμένουμε, ο υπάλληλος πουθενά. Καθώς στεκόμαστε παρατηρούμε έναν τύπο, δεν ξέρουμε ποιός είναι ακόμα, που βηματίζει στο διάδρομο του ορόφου και μασουλάει ένα σάντουιτς μεγέθους σαν αυτού που είχε βγάλει η χοντρή στη φάρσα στον οίκο μόδας ΝΙΚΟΣ και ΤΑΚΗΣ του Μπονάτσου. Ε... τον κοιτάμε, όποτε περνάει μπροστά από την πόρτα του γραφείου, μας κοιτάει, μασουλάει... κάποια στιγμή μετά από 15 λεπτά αυτός ο τύπος μπαίνει μέσα, μας προσπερνά και κάθεται στο γραφείο... ήταν ο υπάλληλος... όταν δε φτάνει η σειρά μου... χωρίς να του πω τίποτε μου λέει "εσύ μια σφραγίδα ήθελες μόνο, γιατί δεν την έβαζες μόνος σου?"... [αποσιωποιητικά ολογράφως...]. Δεν απαντώ, φεύγω, πάω απέναντι στο γραφείο παραλαβής των αποφάσεων... "Α! όχι... αυτή είναι για ΦΑΕ Αθηνών", μου αρχιζει ο εκεί δημόσιος υπάλληλος, "δεν μπορώ να την πάρω εγώ, να την στείλεις Αθήνα"... "μα... ", ψελίζω, "θέλω αντίγραφο για το υποθηκοφυλακείο Θεσσαλονίκης, από την Αθήνα πώς θα μου δώσουν αντίγραφο...?", ανένδοτο το καθίκι "τί λες?" μου αντιγυρνά "να πεις στον κουριερ να περιμένει να παραλάβει αντίγραφο"... "μα σας παρακαλώ του λέω, ξέρω ότι τα δέχεσθε και σεις εδώ", "ποιος σου τα είπε αυτά αγόρι μου... ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ... τί αλλό θέλεις να σου εξηγήσω"... απογοητευμένος γυρνάω να φύγω... εκείνη τη στιγμή [ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ] μπαίνει μια κοπελίτσα με ένα καυτό μίνι και χωρίς να ξέρει τί έχει προηγηθεί, ρωτά "ΕΔΩ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ?"... και ακούω (έχω γυρίσει ήδη την πλάτη μου να φύγω) το καθίκι να λέει "ΝΑΙ, ΕΔΩ, ΔΩΣΤΗΝ... ΨΙΤ... Ε ΕΣΥ... ΦΕΡΤΗΝ ΚΙ ΕΣΥ"...
ΒΡΕ ΑΙΝΤΕ ΑΠΑΥΤΟΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ... ΓΕΛΟΙΟΙ...
ΑΝΤΕ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΞΩ. Γιατί δεν είστε μόνο τεμπέληδες, είστε και σαδιστές... βλέπετε τον πολίτη να έρχεται και χαίρεστε να περνάτε τις ώρες σας με το να τον ειρωνεύεστε και να τον ταλαιπωρείτε με κάθε είδους καψόνια για να σπάτε πλάκα. ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ. ΤΕΛΟΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ 5η ΔΟΣΗ. ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΡΕ, ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, θα πεινάσετε πιο πολύ γιατί είστε οι πλέον καρεκλάδες και ανεπρόκοποι όλων των ελλήνων.
Και μη μου πει κάποιος ότι έπεσα στην περίπτωση γιατί θα γεμίσω άλλες 20 σελίδες εδώ με ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ (όχι αυτές που έχω ακούσει από άλλους)
Είπα. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ έρθουν στα συγκαλά τους οι ευρωπαίοι και να κόψουν αυτήν την ιλαροτραγωδία...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΤΩΧΕΥΟΥΜΕ!

quietstorm
Πηγή:www.capital.gr  24 – 5 – 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου