Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Μακρινές πολιτείες




Μπορεί απ' τα χρόνια που έζησα τα ξεχασμένα
να' ρχεται η φωνή
Που με οδηγεί προς το μέλλον
Όλα μέσα σε μια δικαίωση θα λάμπουν
Μοίρα μου τα έργα μου θα γίνονται
Μετά την πρώτη μου τη γνώση
που το σκοτάδι νίκησε
Το παρελθόν στον εαυτό μου νόημα θα δώσει
Μεσ' απ' την εκχέρσωσή μου
του πόνου τη συντριβή

Την τύχη, απ' την πρώτη μου αρχή, στη γνώση
θα υποτάξω
Δίχως να γνωρίζω
Αν είναι ίδια για όλες τις ψυχές
Κι ας είναι μύριες
οι μορφές της
Είμαι εραστής της μακρινής μου πολιτείας
όπου θέλω να βρίσκεται ο πρώτος εαυτός μου
Κάθε χαμένη μου στιγμή
ο χρόνος πίσω ας μου τη δώσει
Οι λύπες που έζησα
ας νανουρίζουν τις ενοχές μου
Οι εφιάλτες μου ας καταλύουν
τις σιωπές του νου.










Κάρολος Μεσσηνέζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου