Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Αϊνστάιν: Ο χειρότερος σύζυγος να ζεις



Από Στέφανος Νικήτας 
Ο  Άλμπερτ Αϊνστάιν ήταν ένας τεράστιος επιστήμονας. Πως ήταν όμως σαν  σύζυγος;
Αν και πρωτοπόρος στην επιστήμη  θεωρείται ένας αποτυχημένος σύζυγος. Τα παραπάνω αναφέρονται στο  βιβλίο  Einstein: His Life and Universe- Αϊνστάιν: Η ζωή του και το Σύμπαν, του Walter Isaacson στο οποίο περιγράφει πως ο λαμπρός επιστήμονας δεν θα κέρδιζε ποτέ τον αγώνα να διατηρεί μιας  αρμονική προσωπική ζωή...

Όπως αναφέρει η Βρετανική Daily Mail ο λαμπρός επιστήμονας ήταν τόσο πραγματιστής στα θέματα του έρωτα, που όταν είδε πως ο  γάμος του με την πρώτη σύζυγό του Mileva Maric κατέρρεε, συνέταξε μία λίστα απαιτήσεων.
Η λίστα αυτή γράφτηκε   το 1914, όταν ύστερα από 11 χρόνια έγγαμου βίου, διαπίστωσε ότι ο γάμος τους με τη Maric  οδηγείτο σε ναυάγιο.
Ήταν τόσο απαιτητικός που της ζητούσε να μην κάθεται μαζί του, να μην τη συνοδεύει αλλά και να σταματά να μιλά αμέσως μόλις εκείνος το ζητούσε.
Σύμφωνα με το βιβλίο, πράγματι η σύζυγός του αρχικά αποδέχθηκε τα  αιτήματα του, αλλά όχι για πολύ. Λίγους μήνες μετά, εγκατέλειψε τον άνδρα της στο Βερολίνο παίρνοντας μαζί τους δύο γιους τους.
Η λίστα απαιτήσεων του Αϊνστάιν
Θα φροντίζεις ώστε:
-να μου παρέχεις τρία γεύματα στο δωμάτιό μου
-τα ρούχα μου να έχουν μία τάξη
- η κρεβατοκάμαρα και το γραφείο μου να είναι καθαρά και ιδιαίτερα το γραφείο μου να είναι μόνο για τη δική μου προσωπική χρήση.
Θα παραιτηθείς απ’ όλες τις προσωπικές σχέσεις μαζί μου εφόσον δεν είναι απολύτως απαραίτητες για κοινωνικούς λόγους. Ειδικότερα, θα παραιτηθείς από:
- να βγαίνω έξω ή να ταξιδεύω μαζί σου.
- να κάθομαι σπίτι μαζί σου
Θα υπακούς στα ακόλουθα όσον αφορά στη σχέση σου μαζί μου:
- δεν θα περιμένεις καμία οικειότητα από εμένα ούτε θα με κατηγορείς με οποιονδήποτε τρόπο.
- θα φύγεις από την κρεβατοκάμαρα ή το γραφείο μου αμέσως χωρίς διαμαρτυρία αν το ζητήσω
- θα σταματάς να μου μιλάς εφόσον το ζητήσω
Θα προσέχεις να μην με υποτιμάς μπροστά στα παιδιά είτε με λόγια είτε με τη συμπεριφορά σου

| News247.gr 24 – 4 – 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου